środa, 25 września 2013

Długo mnie nie było, ale... wracam do Was! :)

Długo mnie tu nie było. A to wszystko dlatego, że byłam zajęta swoją pracą zawodową i przytłoczona masą zadań i projektów do wykonania, jak zawsze - niecierpiących zwłoki ;). Poza tym, w międzyczasie miałam przeprowadzkę i tak oto od kilku miesięcy jestem mieszkanką Holandii. Ale to akurat nie jest dla Was zapewne interesujące, więc może na tych kilku zdaniach o moim życiu prywatnym poprzestanę ;). Obiecuję, że kolejne wpisy będą już pojawiać się regularnie. Co 3-5 dni postaram się publikować dla Was jakieś nowe, ciekawe i - mam nadzieję - wartościowe treści na temat Copywritingu. Pracuję również nad kursem dla Copywriterów i myślę, że za 2-3 miesiące będzie on gotowy i ujrzy światło dzienne. Tymczasem do usłyszenia w kolejnym wpisie, który będzie już absolutnie "na temat".

Pozdrawiam Was ciepło,
Alina.

1 komentarz:

  1. Wyjazdy za granicę zawsze miło widziane. W pracy Copywritera zawsze jest to możliwe :)

    Zapraszam na swój blog o Copywritingu, SEO i Pozycjonowaniu stron www http://blog.copywriterexpert.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń