wtorek, 24 lipca 2012

BLOG O COPYWRITINGU

Witajcie!


      Blog ten powstał i nadal powstawać będzie dla potrzeb osób, które interesują się copywritingiem lub które poszukują dobrego i rzetelnego Copywritera, a także dla tych, które zamierzają się nauczyć tego fachu. Wbrew pozorom, wcale niełatwo trafić w sieci na specjalistę, który od początku do końca zrealizuje zlecenie zgodnie z najdrobniejszymi wytycznymi i w taki sposób, aby spełnić wszelkie wymagania zleceniodawcy powierzającemu mu konkretne zadanie. Rozwój Internetu stworzył ogromne możliwości dla amatorów, do których należą - między innymi - uczniowie gimnazjów, dumnie nazywający się profesjonalnymi Copywriterami, ogłaszający się w różnego rodzaju portalach i oferujący bardzo tanio swoje usługi. Prawda jest jednak taka, że tak, jak nie dostaniemy dobrego sprzętu elektronicznego w cenie 100 zł, tak i nie możemy spodziewać się tekstu na poziomie za przysłowiową "złotówkę". Copywriter, który przykłada się do swojej pracy, ceni poświęcony na zlecenie czas i na tej podstawie odpowiednio też wycenia swoje usługi. Tylko od takich Copywriterów możecie oczekiwać najwyższej jakości tekstów. Warto więc kierować się tą wskazówką, decydując się na współpracę z konkretną osobą.

      Rzetelny i profesjonalny Copywriter jest z pewnością elastyczny, jeśli chodzi o ustalanie szczegółów zlecenia i indywidualnie podchodzi do każdego Klienta, negocjując z nim warunki umowy. Pragnę, by moi Klienci zawsze postrzegali mnie jako taką osobę. Między innymi po to stworzyłam ten blog - by pokazać im, że to, co robię, jest moją pasją, że swoje zadania wykonuję z należytą starannością i zaangażowaniem. Mam nadzieję, że nigdy nie przestaną tego doceniać, tak samo jak mam nadzieję, że mój blog stanie się - zgodnie z tytułem tego postu - jednym z najlepszych blogów o copywritingu... ;)

Do usłyszenia (a raczej przeczytania) w następnych wpisach.




1 komentarz:

  1. Do usłyszenia, sam wykonałem blog o podobnej tematyce, ale również łączący w sobie inne branże SEO :)

    Zapraszam na swój blog o Copywritingu, SEO i Pozycjonowaniu stron www http://blog.copywriterexpert.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń